20.6.2013

dark side of the moon

Ei mulla ole järjettömän henkevää ajatusta jaettavana,liian keskittynyt juhannuksen suunnitelmiin ja rakentelemaan mielessään herkkuruokia joiden voimin jaksaa juhlia (vaineskaa vitsii~on mulla alkomahooliakin pakattuna).

Mutta iloitsen kesän yhdestä kivoimmista jutuista: alennusmyynneistä.Ihan kuin niitä ei muutenkaan olisi...
Ja joskus malttaminen kannattaa! Koska olen ensikohtaamisesta lähtien pyöritellyt mielessäni Pink Floyd tunikaa,joka minua ihastuttavasti H&M:n rekissä joskus tuijotti.
Eikä hintakaan paljoa lompakosta isoa palaa haukannut: 10€,kaapaisin ihanuuden kainalooni ja riemukkaasti pompin kassalle heti lunastamaan.
Eli kiitos kiitos itselleni,että maltoin olla ostamatta sitä täydellä hinnalla ja kiitos kiitos että niitä oli tallessa muutama koossa 36 (joka sujahti päälle sopivasti.onneksi ei ollut isompaa kokoa,jonka kuitenkin olisin ostanut...ja se olisi iiiiiso virhe,koska en tajunnut miten sideboobsit nää vaan voi olla :''D)

Hurraan myöskin aiheelle,että olen onnistunut ilmeisesti pudottamaan edes muutamisen kilon.Vaikka kokeilinkin erityisen löysän mallisia shortseja koossa 36,ei ollut taistoa napin kiinni menemisestä tai siitä ettei ilma kulkisi. Jätin ne kuitenkin nyt rekkiin uinumaan,koska tuli liian alaston fiilis.En ole jalkojeni saatika reisieni suurin fani.
(hiuksetkin sai päivityksen takaisin punaiseen <3 kotoisa olo ja tuntuu sievemmältä <3)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti