30.8.2012

Carrothead




 
Uuden tukkani voimin matkaan hakemaan inspiraatiota Tukholmasta.
Toivon tosiaankin innostuvani uusista tuulista,maisemista ja tottahan toki vaatteista 8)
Vielä kun tuo herra heräisi,että voisi edes valmistautua tähän matkaan.

Onneksi hiukset on jo heitetty mieltä piristävään sävyyn.Sekin idea sitten lähti,kun katselin tarjous värejä ja kaapaisin kainalooni jotain! :D
Sävynä toimi siis L´orealin kupari. Purkissa luvataan rajua oranssia...en tiedä mitä tämä on,mutta tahdon kyllä oranssinmat.
Onneksi on keksitty pienet jipot shokkivärien parissa,vetämättä tukkaa liian järkyksi \o (Innokas pikku niksien haalija :D).

Eilen hehkutin muutenkin autossa uutta hiusväriäni. Vaikka mukavuusalueelta lähtö kuristi sisälmyksiä ensimmäiset puolituntia niin vekkulisti,että melkein itketti.
Mutta nyt innostuin "tää sopii mun koko vaatekkaappin,ja nyt se mustavalkoinen ei ole enää niin tylsä mun päällä",näytän paljon asiallisemmalta ja okei...kyllähän mä salaa keikistelen peilin edessä,tukkaa hiplaten ja itselleni hymyillen.
Eli kaduttaako? No ei...paitsi se,etten tajunnut tehdä tätä pikkuisen ennemmin.
Ollut hukassa se väri.

Mutta ettei tää mee ihan minä,minä puheeksi (muuta en kyllä osaakkaan)...Toivotan ihan yleisesti,mutta sitäkin isommin hyvät loppuviikot. Mä lähden Tukholmaan~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti